Saturday, April 14, 2018

Branka Knežić-Poeta


















Blago meni, Stameni Što mi oko osokoli. Pravedni poljubac biserni Čelo mi oboji. Emanuile, blago meni Jer si čuvar djevojačke zvijezde Koju Nebo pohrani U san poete. I svjetlost si sjeni Kada ustukne Duh isprepadani. Blago meni, jer Srce vuka u junaka I znoj teški, Čemerni U krilu mi zatreperi. Osana mi u grlu zastade, Da opet tebe nahodim, blago meni! Evo srca! I cijelog bića! Na službu Tebi! Neka u ljubavi krvari Pod teretom ovosvjetskog soja, neka stenje I pojem toplim napoji Dušu suzom bremenitu Poetu. Blago meni...poetu.

No comments:

Post a Comment

Milovan Kljajević - Iza toplih vrata (četiri pjesme iz novog rukopisa)

  Foto: Privatna arhiva JAMA   Ne zanimaju me ratovi u zemljama dalekim. Ne postavljam pitanje ko je u pravu, Znam da majmun uvijek ...