Tuesday, March 21, 2017

Milan Stanišić- Pjesma o unutrašnjem crnom psu


Loš trenutak
Za prave stvari
Muka u stomaku
Težina u glavi

Vrtoglavica i nesanica
Duševni nemir
Srodio sam se
Sa svim neskladima svijeta

Sasvim
Sa svim neskladima svijeta
Ja sam se srodio
I bio mrtav od sreće

I nije me briga
I nije mi dobro
I ne govori mi
Šta i kako

Na depresivan način
Smrt miriše u svemu
Sve pjesme pokušaj su
Da se mrak pretvori u svjetlo

A stihovi su nastajali
U velikim potresima
Nekada prožetim jecajima
A nekada samo potresima

I čovjek se lomio
Kolebajući se.
I kolebao
Lomeći se

Odlučio da nikada ne pođe na put
Odlučio da čeka nešto
Da zavlada zaborav
Da zavlada ljubav

A godine prolaze
I teške su kao sve deponije
I neprijatno mirišu
Mirišu na život


No comments:

Post a Comment

Milovan Kljajević - Iza toplih vrata (četiri pjesme iz novog rukopisa)

  Foto: Privatna arhiva JAMA   Ne zanimaju me ratovi u zemljama dalekim. Ne postavljam pitanje ko je u pravu, Znam da majmun uvijek ...