Thursday, March 30, 2017

Milan Stanišić- Svima sve


















Godinama sam se trudio da, po riječima apostola Pavla, svima budem sve.

Međutim, život je nepredvidljiv. Nikad ne znaš šta nosi dan, a šta noć. Nekad se okolnosti urede da sve krene nizbrdo. Na kome se kola polome, taj ostaje sam. Potom se i  ljudi povlače i odaljavaju, a stvari se skroz suprotno odmotavaju.

Ovo neće uopšte biti lako, rekao sam, pa krenuo...Ka oazi, kroz pustinju... Na jedan jako dug,  nimalo izvjestan put. Stazama koje uopšte nisam poznavao.

Ali, bio sam siguran da radim pravu stvar, i da jedino ja to mogu da izguram. Jer, to je bitno za mene. To je kao božje, od Boga meni dato... te je stoga i moje poslušanje, zadatak koji treba da ispunim.

No comments:

Post a Comment

Milovan Kljajević - Iza toplih vrata (četiri pjesme iz novog rukopisa)

  Foto: Privatna arhiva JAMA   Ne zanimaju me ratovi u zemljama dalekim. Ne postavljam pitanje ko je u pravu, Znam da majmun uvijek ...